الثلاثاء، 2 يونيو 2009

شيماء الشايب - منوعات - 2002


Download Full Album
320Kbps Ink.Covers

هناك 5 تعليقات:

Xpired يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...

السلام عليكم
اخي العزيز صاحب المدونه ارجو ان تراسلي على الايميل
لضرورة القصوى لامر هام جدا ومستعجل
انا بنتظارك
waleed_ksa_549@hotmail.com
waleed_ksa_549@yahoo.com

malim.music يقول...

أولا شكرا يا أحمد ع الالبومات,

ثانيا ياريت لما اسيبلك تعليق ترد عليا علشان انا بحترمك ومش عاوزك تنزل من نظرى :)

شكرا ليك يا مان .

الف شكر يا صديقى على تعليقك الجميل

malim.music يقول...

السلام عليكم
اخي العزيز صاحب المدونه ارجو ان تراسلي على الايميل
لضرورة القصوى لامر هام جدا ومستعجل
انا بنتظارك
waleed_ksa_549@hotmail.com
waleed_ksa_549@yahoo.com

تمام يا عم وليد انا ضيفتك عندى فى انتظارك يا وليد

Xpired يقول...

أحمد انا كنت سايبلك تعليق عن سونار فى البوم محمد قنديل :(

يا ريت تضيفنى علشان نشوف الموضوع ده بعد إنك يعنى

bted7ak@yahoo.com
bted7ak@live.com

شكرا ليك يا مان ومعلش انا عارف انى واجع دماغك ;)