الجمعة، 18 ديسمبر 2009

انغام - بحبك وحشتينى - 2005


320Kbps Ink.Covers

هناك 6 تعليقات:

mahamed_mezzo يقول...

الف شكر ياأحمد على الالبوم الجميل وانا من عشاق أنغام بس ياريت لو لقيت البوم انغام (عمري معاك) ابقى نزله ياأبو حميد واوعى تنسى موضوع سونار انا سايب الموضوع ده على ربنا وعليك ياأحمد عشان بجد كل الناس اللي في سونار وحشوني اوي وياريت اول ماالموضوع يتحل تبلغني في التعليق وانا كل يوم ببص عليه معلش بتعبك معايا

MohamedMagdy يقول...

وانا نفس الكلام يامحمد والله مش عارف ليه عضويتى محظورة

mahamed_mezzo يقول...

متقلقش يامحمد أحمد ان شاء الله هيحل الموضوع

malim.music يقول...

انا كلمت الادمن وانشاء الله حتتحل

mahamed_mezzo يقول...

الف شكر ياأحمد على مجهودك ومعلش لو كنا بنتعبك معانا

MohamedMagdy يقول...

مفيش اى جديد فى الموضوع اللى اتكلمنا فيه يااحمد حطلب منك طلب ياريت تبعتلى لينكين بتوع فى السكة وهاود عشان عايزهم ضرورى الموضوع ده حتلاقيه فى البومات التمنينات والتسعينات cdq
ولو فى البومات تانية لفؤاد ياريت تبعتلى لينكات تحمليها ضرورى والنبى يااحمد