الخميس، 21 يناير 2010

كارول صقر - دقة قلبك - 2006


320Kbps Ink.Covers

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

MohamedMagdy يقول...

الف شكر ليك ياحمد بجد انت جامد اخر حاجة ونفسى فى البوم شيكا بيكا بجودة الجولدن ريب وموضوعى مع سونار زى ماهو مفيش اى جديد

MohamedMagdy يقول...

حستنى ردك يااحمد

MohamedMagdy يقول...

معلش حتقل عليك عايز اعرف انت بتشترى السيديهات منين وانا ساكن جمبك على فكرة فى سيدى بشر

mahamed_mezzo يقول...

السلام عليكم يااحمد الف شكر على الالبوم وانا كمان عايز اعرف انت بتشتري السيديهات دي منين عشان عايز اشتري سي دي انغام (عمري معاك) وايه اخبار موضوعي مع سونار انا بقالي شهر ونص مش عارف حاجة وعلى فكرة انا كمان من اسكندرية وفي انتظار ردك

malim.music يقول...

ابعتوا ايميلتكم وانا حضيفكم عندى على الماسنجر

mahamed_mezzo يقول...

mezzo_2011@yahoo.com