الجمعة، 22 أغسطس 2014

انغام :: الا انا :: 1993

320Kbps Ink.Covers

هناك 14 تعليقًا:

غير معرف يقول...

السلام عليكم
انا مش عارف انزل حاجه خالص
ممكن طريقه التحميل لإنى لما بدخل على الرابط اللى تحت الصوره بتاع التحميل
بيدخلنى صفحه تانيه يقولى انى مش مسجل بحاول اسجل يقولى التسجيل مقفول
انا كنت طلبت من حضرتك قبل كدا برده من فتره طويله بس كان بيدخلنى صفحه تانيه مش فاكر اسمها بصراحه كان برده يقولى التسجيل مقفول
اتمنى منك تاخد كلامى بعين الاعتبار انا كل ما ادور على حاجه مش بلاقيها غير عند حضرتك وبس على عكس مثلاً الواحد لما بيدور على فيلم ولا حاجه بلاقيه فأى موقع
انما حضرتك بتنزل حاجه فريده مش اى حد بينزل الحاجات دى وانا نفسى وكل امنيتى انزل الحاجات دى
وشكراً لحضرتك على الحاجات الجميله اللى بتقدمها دى وربنا يوفقك
شكراً

Tamim يقول...

وانا نفس المشكلة غي شرايط انا ميت عشان احملها بس مفيش فايدة.

malim.music يقول...

التسجيل مفتوح فى المنتدى

Tamim يقول...

موقع حصريات اليوم مغلق
مكتوب This Account Has Been Suspended

غير معرف يقول...

وانا كمان الموقع مش بيفتح مكتوب This Account Has Been Suspended

Pioneer يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Pioneer يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Pioneer يقول...

سلام عليك يا ا/احمد

انا احمد مختار مشترك فى موقع حصريات

من 3 سنوات منذ بدء افتتاحه

انا فوجئت بحذر لشهر 1/2015

بسسب الردود المتكرره

بالرغم انى انا دائما باعطى رد

سواء على شكل شكر لصاحب الموضوع او

ابداء رايى فى الالبوم الموجود فى الموضوع

فارجو رفع الحظر لانى لم افعل اى شى مخالف للقوانين الموقع

وشكرا

Tamim يقول...

طب ليه متخليش لينكات التحميل في البلوج ده.
والنبي يا معلم.

PRINCE-DES يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
PRINCE-DES يقول...



لا اغاني ولا البومات تعني لي

-----------------------
اهم شيء الحق يعود لي وهو حظر العضو Madmoon على الاقل ثلاثة اشهر او شطب العضوية وهذا الخيار الافضل لما بدر منه من كلام جارح بحقي وبحق الامبراطور ايهاب توفيق
------------------------
على اي اساس الادارة تستجيب بطلب العضو مؤمن عبد الوهاب والعضو محمد خطية قصدي محمد عطية / بخصوص خاصية مراجعة اي موضوع يطرح في قسم المناقشات ؟

ايهاب توفيق الاول في مصر سواء قالوا نعم ام لا >>>>>>>> (مافيش غيره) <<<<<<<<

المراقبين هناك : علامة استفهام ؟

من خبر عني بخصوص الدعوة الى زيارة موقع اخر ؟

العضوة (S) ام المراقب (R)

>>> هل هذا جزاء فاعل خير <<<

===================

قااااال قوانين قااااال

فين الحظر للعضو محمد خطية
------------------------------------
وكأننا في سجن وقوانين صارمة لناس وناس

الله يلعن الساعة اللي خبرت فيها الشخص اللي قام بحظري
عن المفكرة (ام بي ثري) كان الهدف حسن نية وليس شيء اخر

PRINCE-DES يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
PRINCE-DES يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
stepback يقول...

مغنية راقية جدا، على راسي المجهود