الاثنين، 11 أغسطس 2014

خالد سليم :: عالم تانى

320Kbps Ink.Covers

هناك 3 تعليقات:

Unknown يقول...

السلام عليكم يا استاذ احمد
انا تم حظري من دخول موقع حصريات امبارح ولمدة 3 شهور ومكتوب في السبب تحميل البومات عشوائية

انا مكانتش اعرف ان في ليمت معين مفوض ماعدهوش في الدون لود فيارت حضرتك ترد عليا وتقولي ايه الحد اللي مفروض ما عدهوش في الدون لود خلا فترة معينة

الاكونت بتاعي باسم " خالد" وقم العضوية 499
انا على فكرة كنت عضو قجديم جدا معاكم من ايام سايت موسيقى الجيل وسونار سي دي وبعدين كنت عضو في ذهبيات وبعدين دلوقتي ماعكم في حصريات وكان الاكون بتاعي زمان KHALEDMMA

يارت حضرتك ترد عليا باسرع ما يمكن واعرف من حضرتك اذا كان ممكن يترفع عني الحظر او لا وايه حدودي في الدون لود

malim.music يقول...

ازيك يا خالد يعنى معنى كلامك ان راجل قديم وفاهم القوانيين كويس عديت حدوددك ليه يا ريت توضحلى بصراحة عشان اقدر اساعدك

Unknown يقول...

ازيك الاول يا ابو حميد يا غالي واخبار اسكندرية ايه

انا والله ما اعرف ان في لميت في الدون لود صدقني وانا كل الموضوع اني ضيعت تقريبا اكتر من 3 اربع مكتبتي في فورمات للهارد دسك الاكسترنال بتاعي فبدات اعوض اي حاجة الاقيها كانت عندي

انت بس قولي انزل قد ايه في اليوم من غير ما يحصلي حظر وانا معاك مافيش مشكلة خالص والله وانا اسف على اللي حصل مني لو كنت غلط

والحمد لله اني حصل كده عشان نتكلم مع بعض يا طيب

تسلم يا حبيبي بكل ود والف شكر على اهتمامك وردك